نوشته شده توسط : کلینیک لیزر

چرا پوست اضافي در اطراف مقعد من وجود دارد؟

برچسب هاي پوست مقعد چين هاي اضافي پوستي است که در اطراف دهانه مقعد ظاهر مي شود. آنها بسيار شايع هستند و مي توانند به بسياري از بيماري هاي آنورکتال مرتبط باشند ، بواسير (برچسب هاي پوستي بواسير) و شکاف هاي مقعدي (برچسب هاي نگهبان) شايع ترين علل هستند.

 

عوامل اجتماعي که منجر به ايجاد گوشت اضافه مي شوند

از عوامل اجتماعي که در ايجاد اين عارضه نقش دارد، رابطه از راه مقعد مي باشد. در صورتي که رابطه منجر به پارگي يا ايجاد خراش در مقعد شود در هنگام جوش خوردن امکان آوردن گوشت اضافه در اين ناحيه وجود دارد.

 

گوشت اضافه مقعد

 

راه هاي درمان گوشت اضافه

سوزاندن ضايعه همراه با ليزر

انجماد ضايعه همراه با نيتروژن مايع

بريدن گوشت اضافه با استفاده از تيغ و بي حسي

لازم به ذکر است که با تشکيل گوشت اضافه مقعد پماد ديگر بر آن اثري ندارد و بايد برداشته شود. دارو ها نيز جز تسکين درد تاثيري ندارند. بهترين راه براي جلوگيري از بزرگ تر شدن زائده پيشگيري از ابتلا به يبوست است.

 

چگونه پوست اضافي اطراف مقعدم را از بين ببرم؟

در طي چند روز اکثر برچسب ها از بين مي روند. اين روش به عنوان سرما درماني شناخته مي شود. يا ممکن است يک دکتر با استفاده از ليزر بافت را از بين ببرد و باعث کند شدن برچسب پوست شود. برخي از برچسب هاي پوستي را مي توان با قيچي جراحي با دقت برش داد ، اما برچسب هاي بزرگتر ممکن است به پيچيدگي و بخيه هاي بيشتري نياز داشته باشند.

 

درمان خانگي

با مصرف موارد زير نمي توان بهبودي کامل را بدست آورد ولي در صورت وجود درد و خونريزي، علائم کاهش يافته و سرعت روند بهبودي افزايش مي يابد.

 

سير

آب تربچه

چاي سبز

روغن زيتون

انجير خشک

روغن سياه دانه

 

توده perianal چيست؟

شرح. تومورهاي پريانال ، تومورهايي هستند که روي مقعد يا نزديک آن قرار مي گيرند. سگها داراي چندين نوع غده در اطراف مقعد هستند. مقداري از مواد توليدي آنها در کيسه هاي مقعدي ذخيره مي شود که دو کيسه کوچک است که در کنار و کمي زير مقعد قرار دارد.

 

آيا برچسب هاي پوست مقعد مي توانند به خودي خود برطرف شوند؟

بهترين درمان براي برچسب هاي پوست مقعدي و بواسير

 

برچسب هاي پوست به خودي خود از بين نمي روند. از آنجا که بي ضرر هستند ، تا زماني که خارش و ناخوشايند نشوند ، درمان غيرضروري است. مي توانيد با خيال راحت توسط پزشک مقعد لس آنجلس برطرف کنيد.

 

افتادگي رکتوم چيست؟

پرولاپس رکتوم زماني اتفاق مي افتد که راست روده (آخرين قسمت روده بزرگ) از موقعيت طبيعي خود در ناحيه لگن بيفتد و از طريق مقعد خارج شود. (کلمه "افتادگي" به معني افتادن يا لغزش قسمت بدن از حالت معمول آن است.)

 

توده اطراف مقعد من چيست؟

بواسير هنگام متورم شدن رگ هاي خوني مقعد اتفاق مي افتد. فشار براي دفع مدفوع يا يبوست اغلب دلايل بواسير است. هنگامي که بواسير داريد ، ممکن است يک توده در نزديکي مقعد خود احساس کنيد. درد ممکن است هنگام نشستن کسل کننده باشد اما شديد باشد.

 

آيا بواسير است يا برچسب پوستي؟

پس از بهبود بواسير خارجي يا عقب نشيني ترومبوز / لخته خون در بدن ، ممکن است يک برچسب پوست باقي بماند. مقعد ناحيه اي محکم نگه داشته شده و پوست پوشاننده بواسير پس از از بين رفتن بواسير تمايل دارد که کشيده بماند. برچسب هاي پوست تکه هاي پوستي بدون درد ، کوچک و تقريبا "نيشگون گرفته است.

 



:: برچسب‌ها: نيتروژن مايع ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()