نوشته شده توسط : کلینیک لیزر

پماد هموروئيد نوعي کرم تسکين دهنده است که مي تواند قرمزي و تورم مقعد را از بين ببرد. علاوه بر اين ، داراي ويژگي ضد التهابي است که استفاده از آن را عملي مي کند. به طور مشابه ، بواسير مي تواند باعث خارش و خونريزي شود

پمادها براي درمان بواسير چگونه استفاده مي شوند؟

راحت ترين و محبوب ترين ابزارها پمادهايي هستند که به صورت موضعي استفاده مي شوند. پماد ناشي از بواسير مکمل درمان است و در نتيجه اثربخشي آن را افزايش مي دهد. پماد اغلب براي از بين بردن نوع خارجي بواسير استفاده مي شود.

 

کرم هموروئيد چه عوارضي دارد؟

عوارض جانبي کرم هموروئيد 1 بثورات ، کهير ، تورم ، تاول ، پوست کندن پوست (با يا بدون تب) ، خارش ، گرفتگي در گلو يا قفسه سينه ، ... 2 خونريزي در راست روده. 3 درد شديد در راست روده.

 

کرم تسکين دهنده پماد بواسير

پماد هموروئيد نوعي کرم تسکين دهنده است که مي تواند قرمزي و تورم مقعد را از بين ببرد. علاوه بر اين ، داراي ويژگي ضد التهابي است که استفاده از آن را عملي مي کند. به طور مشابه ، بواسير مي تواند باعث خارش و خونريزي شود. در عين حال ، عوامل مختلفي مانند چاقي و ايستادن يا نشستن براي مدت زمان طولاني ايجاد مي شود. اين يک کرم قوي است که مي تواند بواسير خارجي را تسکين دهد. علاوه بر اين ، مي تواند به شما در درمان شکاف هايي که ممکن است باعث درد شما شوند ، کمک کند. اين يک ترک کوچک روي پوست در قسمت حساس بدن شما است. اين مشکل رايج براي بسياري از افرادي است که يبوست را تجربه مي کنند. اگر فوراً آن را درمان نکنيد ، در طول روز احساس ناراحتي و درد شديد خواهيد کرد.

 

کرم موثر بواسير

هموروئيد زماني رخ مي دهد که لخته هاي خون در وريدي ايجاد شود که داراي پارگي يا پارگي کوچک است. رنگ صورتي ملايمي دارد و بعد از چند هفته بهبود مي يابد. داشتن اين کرم تسکين دهنده مي تواند از بهبود شقاق پشتيباني کند. علاوه بر اين ، اين کرم تقريباً بيست و پنج گرم وزن دارد و حاوي Cortex Phellodendron ، گليسرول ، وازلين ، Coptis Chinensis و Huang Ling است. به همين ترتيب ، اين يک کرم ضد باکتري است که مي تواند احساس سوزش ناشي از شکاف را کاهش دهد. براي شروع درمان هموروئيد ، بايد به خودتان کمک کنيد. به طور مرتب مايعات زيادي بنوشيد. حمام گرم بگيريد و مقعد را با دستمال مرطوب يا پد تميز کنيد. مي توانيد دوبار در روز آن را روي پوست ملتهب بماليد. مقدار کمي از آن را روي نوک انگشت خود فشار دهيد و آن را روي ناحيه آسيب ديده بماليد.

 

ترکيبات پماد آنتي هموروئيد چيست؟

ترکيبات اين پماد عبارت است از:

 

  • فنيل افرين
  • ليدوکايين
  • پراموکسين
  • زينک اکسايد
  • آلومينيوم ساب استات
  • هيدروکورتيزون استات

 

نحوه مصرف پماد آنتي هموروئيد

براي استفاده موثر و درست پماد آنتي همورئيد، راهنماي مصرف داخل بسته بندي پماد، حتما بايد مطالعه شود. به طور کلي ، ابتدا ناحيه بيماري با آب و صابون شسته شود و پس از خشک کردن محل با دستمالي نرم و مناسب، پماد را روي پوست ناحيه بيماري به آرامي ماساژ دهيد. براي نحوه دقيق و تعداد دفعات مصرف و در صورت عدم اطمينان درباره هر اطلاعاتي با پزشک خود يا مشاوران کلينيک ليزر شفا مشورت کنيد.

 

منبع:

https://clinic-laser.ir/%d9%be%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%a2%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%87%d9%85%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%a6%db%8c%d8%af/



:: برچسب‌ها: کرم تسکين دهنده , احساس سوزش , تورم مقعد ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()